Pinksterzondag viering en 125-jarig jubileum

Zondag 15 mei, Pinksterzondag, is het groot feest in de parochie. Naast Pinksteren vieren we dan ook het 125-jarig jubileum van onze St.Urbanuskerk. Zie onderstaande uitnodiging voor de bijzonderheden.

Om het u gemakkelijk te maken de weg te vinden naar de St.Urbanuskerk, inclusief parkeren, hebben we onderstaande informatie voor u samengesteld:

Voor het navigatiesysteem: Sint Urbanuskerk Amsteldijk-Zuid 145 1189 VL Nes aan de Amstel.

Parkeren op zondag 15 mei: is op 3 locaties mogelijk:
1) het parkeerterrein naast de kerk, dit is speciaal bestemd voor mensen, die slecht ter been zijn, er is plaats voor ongeveer 45 auto’s. Gelieve de aanwijzingen van de verkeersregelaars ter plekke op te volgen.
2) op het voetbalveld: u rijdt over het parkeerterrein langs de kerk naar achteren, rechts naast het kerkhof is de ingang naar het voetbalveld;
3) op de RINGDIJK BOVENKERKERPOLDER, (nabij) nummer 21-22, 1188WC Amstelveen, daar mag aan beide kanten op de dijk geparkeerd worden: twee wielen in het gras en twee wielen op het asfalt! Van de Ringdijk is het dan nog 5 min. lopen naar de kerk: het bruggetje over, langs het kerkbos en dan naar de kerk.
LET OP: Vanuit het parochieteam is contact geweest met de politie van de gemeente Amstelveen, de politie heeft aangegeven dat er beslist NIET langs de Amsteldijk-Zuid geparkeerd mag worden, mocht dit wel gedaan worden dan zal de politie boetes uitdelen.

We wensen u allen een mooie en inspirerende dag toe!